reubird-logo

登入 註冊

聯絡我們 關於我們
×

到會送貨/取貨重要需知

1. 我們會使用 Call4Van/GOGOX/Lalamove 外送平台送貨。

2. 送貨司機差不多到達時會致電訂單聯絡人/後備聯絡人進行交收,請在到貨時段多加留意電話。如交收人不是訂單聯絡人/後備聯絡人,請提早通知。

3. 平台及供應商均會盡力保持食物準時到達,但由於實際路面情況難以預料,如有突發交通事故而影響送貨,請閣下見諒。

4. 假如閣下有訂多一個套餐的話,請留意由於套餐來自不同的供應商提供,所以食物會分開送貨。

5. 請在收貨後及時點算清楚所有食物數量,有任何問題或錯漏請即時留低紀錄 (例如食物包裝上面的出貨單 / 其餘食物的相片等等) 並聯絡我們。如果開始食用後再投訴,為公平起見我們未必能夠受理。

6. 送貨只包括將食物送達閣下的送貨地點,送貨司機便會離開,閣下需自行擺放食物。

7. 若閣下選擇了「樓下交收」,交收時送貨司機不會進入大堂,交收地點會在車輛可停泊位置,司機將接近收貨地點時會聯絡客人。

8. 若送貨方法為「送貨上門」或免運費,送貨不包上樓梯服務,如收貨地址沒有升降機或位於升降機不到的樓層或電梯位於一樓,閣下落單時須於「其他要求」注明及提早通知我們,需要上樓梯會接樓層及貨量收取額外費用(每層每箱/袋收費 $20 - $50),亦有權要求閣下親身到地面取貨。

9. 若送貨地點為商業大廈/會所/遊艇會/俱樂部等接待處,請閣下提早與接待處溝通有關到會訂單到達時間及交收人資訊,以免接待處拒絕待收。

10. 若送貨地點是需要泊車進入之地區,如閣下有申請送貨通行證,請盡早提供相關資訊。

11. 若送貨司機在送貨時間內致電多次未能聯絡閣下,並且在到達時間後15分鐘內無法聯絡閣下/無法進行交收,

送貨司機有權:

(1) 將食物寄托在大堂或管理處 [如有] 

(2) 按外送平台收費表每 5分鐘收取等候費用 $10 - $15,交收後平台會向客人收取等候費

(3) 將食物送回供應商,而平台有權向客人收取運費,並撒銷訂單

12. 因疫情關係,如醫院/近日已確診感染個案大廈,送貨員會安排於大廈樓下交收,閣下將會在送貨前收到電話通知。

用家評價

食物好味 送貨時間準時

Mabel Fung

食物準時送達,又衛生及保溫做足,味道不錯,由開始落單至完成交易服務都好滿意。

整體來講朋友食完都話好食👍🏻

ElainE Jai

網上落單好方便👍🏻 食物質素好👍🏻 送貨人員都準時送貨, 有禮貌👍🏻 包裝乾淨👍🏻 食物夠熱! 👍🏻 可以推介卑朋友, 會再幫襯😉

到會訂餐流程及服務好!

Ringo Lau

我們對食物及服務都很滿意 準時,食物夠熱,份量亦很足 下次再有聚會都會再叫你哋

第一次用到會服務非常好,食物好好味👍

Joei CY

時間有早無遲唔洗驚遲到,而且送貨人員都好有禮貌😊 食物都好好味,而且送到黎都係仲熱既,擺盤都好靚,份量仲岩岩好。如果下次有機會都會再用你地👍👍👍

送貨準時、味道好味

Lena Hui

服務態度一流、送貨準時、味道好味、保溫效果理想、多樣化....總之大家可以試吓!我就真心推薦

暫時食過最好食既到會🤤

Karen Koo

份量夠,味道好,價錢合理,讚👍🏻 暫時食過最好食既到會🤤 以後party唔洗諗得咁辛苦啦🤩

準時送到

Jojo Chiu

準時送到,食物和服務都非常滿意,推薦